10 december 2013

een voorbeeld uit de herfst

Eerder had ik - Bernardine - al eens een foto-uitdaging zien langskomen. Dus toen ik er in november weer één zag dacht ik: ik doe mee! Natuurlijk nog een beetje door twijfel bevangen, want stel je voor dat het me niet zou lukken. Dan heb ik me enthousiast weer ergens ingestort en.... naja, je kent het wel. :-s


Maar dat bleek koudwatervrees! En toen ik de onderwerpen had gezien bleven ze toch in mijn hoofd zitten. En let maar op: dat gaan die van de Winterfotojacht 2014 straks ook bij jou doen! En kun je niet meer om je deelname heen! (Reden 1 om mee doen!)

De november-uitdaging ging uit van één foto per dag, dat was voor mij niet haalbaar, zeker niet in dit jaargetijde: waarbij ik 's ochtends in het donker wegga en 's avonds in het donker weer thuiskom. Gelukkig is de periode voor de Winterfotojacht langer (3 maanden!), dus dat zal geen belemmering zijn. (Reden 2 om je te overtuigen van je deelname!). En tenslotte is natuurlijk ook hier het belangrijkste doel: plezier!! (Ha, met reden 3 heb ik je vast over de streep getrokken!)

Bij de uitdaging van november had ik die lol zeker! Er ontstond uiteindelijk 3 keer een serie van 10 foto's: Een serie over mijn weekend met vriendinnen in Antwerpen.
 
Meervoudig
Een serie in het kader van een dagje uit naar de Efteling:
 
Glimlach
En tenslotte een serie in het thema Thuis.
 
Ogen
Als je al mijn foto's wilt zien, dan hier de link naar mijn blog:
Beetje bezig met ... Photochallenge November. 
Deze link heb ik uiteraard eind november ook geplaatst op het blog van Melissa, de initiator van de Photochallenge November!

Nog even een tip:
Ik heb mijn blogjes die betrekking hebben op deze november-uitdaging allemaal eenzelfde label gegeven. Zo zie je nu alle foto's bij elkaar als je op de link klikt. Wellicht is dat ook een idee voor jou, als je straks bijvoorbeeld wekelijks een foto van de Winterfotojacht op je blog wilt plaatsen en aan het eind toch alles wilt laten zien....

Vanaf 1 tot en met 21 maart is hier de linkentool beschikbaar waarmee je een link plaatst naar je foto's (op je Blog, Flickr, Picasa, Instagram of waar dan ook :-) ). Eerst wachten we met spanning op de onderwerpen. Nog 11 nachtjes slapen! Jij doet toch mee?!

3 opmerkingen: