07 december 2013

een zomers voorbeeld

Het idee van de 'Winterfotojacht' deed ik afgelopen zomer op, toen ik mee deed aan een 'summer photo scavenger hunt' van een Amerikaans blog.



Je kunt er alles over lezen op mijn eigen blog: Papieren Avonturen op zomerfotojacht


Volgende week dinsdag een voorbeeld van een ander foto-uitdaging. Die keer neemt Bernardine de honneurs waar.



˚˚˚˚˚˚˚˚

Weet je al of je mee gaat doen aan de Winterfotojacht? Of wacht je eerst de opdrachten af? Hoeft niet, het zijn leuke thema's, echt iedereen kan er mee uit de voeten!

groetjes, Dymphie

6 opmerkingen:

  1. Toch nog even een vraag....
    Mag je de opdracht met foto gelijk al op je blog zetten of per week ofzo?
    Of moet je wachten met openbaar maken tot 1 maart?
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag je je foto's op je blog zetten wanneer jij dat wilt en wanneer het bij jou uitkomt. Als je die blogposts dan een label geeft kun je vanaf 1 maart die ene link (met je label waar al je winterfoto's onder vallen) hier in de linkenverzameling zetten.

      Verwijderen
  2. Dit ziet er echt te gek uit......ik ga gewoon meedoen!

    Groetjes,
    Wini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee! Lijkt me leuk en met zo´n lange tijd goed te doen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nog eens terug gaan kijken naar je zomerfoto's. Super!
    We gaan hier leuke dingen te zien krijgen denk ik, al heel wat enthousiaste mensen toch!

    BeantwoordenVerwijderen