20 maart 2014

Lente Zomer Herfst

Er is nog tot vanavond 23:59u de tijd om een link naar je winterfoto's te posten! Tijd voor ons om een laatste, afsluitend bericht te posten.


bijna lente, 9 maart 2014



Wat was het leuk om zoveel leuke, orginele, unieke foto's van de afgelopen winter te zien. Een dikke dankjewel aan degenen die meededen en een link plaatsten!


Er is van verschillende kanten gevraagd of er een vervolg komt op de Winterfotojacht. Nu was het van meet af aan de bedoeling er iets eenmaligs van te maken (kijk maar eens naar het webadres) en daar houden we ons aan. Misschien dat er volgende winter weer iets komt, je weet maar nooit. Lente - Zomer - Herfst, we laten het graag aan anderen over!



klein hoefblad, 9 maart 2014



Vind je het leuk om met een thema foto's te blijven maken, kijk dan eens bij:

Stuur een foto
Vink academy fotografie challenge
Nachtbraker photo challenge 52 weeks
Foto 7daagse (al voorbij, maar leuke tips om na te lezen bij de opdrachten)

Engelstalig:
52 week photo challenge (FB)
Photo challenges Pinterest board (een boel linken naar blogs en websites)
simple as that (lijstjes met foto-ideeën)



in 't Groene Hart, 16 maart 2014





Maak er een mooie lente van met heel veel unieke foto's!





˚˚˚˚˚˚˚˚



p.s. Bij het uitblijven van een 'echte' winter had ik voor de opdracht 'koud hè' eigenlijk wel van iemand een foto van een coupe roomijs of een glas ijsthee verwacht ;)

8 opmerkingen:

  1. Haha, dat ihs had je ook als selfie kunnen gebruiken! Bedankt team voor deze leuke uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En jij - Dymphie - bedankt voor het leuke initiatief!
    Ik heb er graag aan meegewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het nemen van het initiatief! Ik heb van alle foto´s genoten en van het zelf doen ook... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een leuke uitdaging! En wat een prachtige foto van het klein hoefblad heb je geschoten. Ik heb de camera in ieder geval weer wat vaker op zak, dus dat doel van de jacht is bereikt.
    Groeten Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het leuk, heb heel veel mooie foto's gezien ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het ook heel leuk om te doen, en sommige opdrachten waren echt een uitdaging voor mij.
    Ik moet nog een paar fotojagers bezoeken, maar heb heel toffe foto's gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vond het erg leuk, ook heel leuk om al die verschillende invullingen te zien!
    Heb er veel van geleerd.....
    Voor iedereen die hieraan bijgedragen heeft: thanx!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alle opdrachten heb ik met veel plezier gedaan, al was het soms echt zoeken hoe je het onderwerp in beeld zou brengen. Het ook veel geleerd van de andere deelnemers en vond hun oplossingen vaak heel creatief.
    Misschien zie jullie wel een keer terug bij Stuureenfoto. Daar kan ook iedereen aan mee doen. Groetjes, KnutzEls

    BeantwoordenVerwijderen